כרטיס הרב-קו.

הרב-קו הינו כרטיס רב פעמי הניתן להטענה ועליו מוטבעים תמונה ושם בעל הכרטיס והוא החליף את כרטיסי הנייר הקיימים. הרב-קו ניתן לטעינה ע"פ הזכאויות המגיעות לכם בחוק. כרטיס הרב-קו הינו אישי ואינו ניתן להעברה.

יתרונותיו של כרטיס הרב קו:

  • אין צורך לשאת בכסף קטן.
  • אין צורך לחכות לעודף ולבדוק האם העודף שקיבלנו אכן נכון.
  • הסכום הטעון בכרטיס הינו מבוטח.
  • קיצור זמן הנסיעה בקו- בשל צמצום פעילות החלפת המזומנים בין הנוסעים לנהג.

עמדות שירות והנפקת כרטיס ה"רב-קו"

 

מיקום השירותים הניתנים כתובת טלפון שעות פעילות א – ה שעות פעילות יום ו'
אשדוד רובע ז' הנפקת רב קו בלבד מרכז מסחרי טופ סנטר – "מרכז המחשבים" האמוראים 6, רובע ז' פרטים בהמשך
אשקלון הנפקת רב קו בלבד עמדת מודיעין ושירות של אגד תעבורה בתחנה מרכזית אשקלון 03-7350232 08:00-18:00 08:00-12:00
רחובות קניון הנפקת רב קו בלבד עמדת מודיעין ושירות של אגד בתחנה מרכזית רחובות 03-9143634 07:00-19:00 08:00-13:00
בני עי"ש הנפקת רב קו בלבד פון סנטר- מרכז מסחרי מנחם בגין 11 054-7007082 10:00 – 20:00 –  יום ג' 10:00 – 15:00 10:00 – 15:00
גדרה הנפקת רב קו בלבד אראד חשמל – רחוב הרצל 6 גדרה 08-8696421 08:00-18:00 08:00-14:00
מ.מ גן יבנה הנפקת רב קו בלבד א.ס פיקס מרכז מסחרי רחוב הרצל 4 גן יבנה 050-7778171 10:00 – 20:00
אשדוד תחנה מרכזית שירות בשיטת one stop shop , הכולל מתן מידע על כל קווי השירות, הנפקת רב קו, הטענת חוזים, שירות טיפול בתקלות גם לכרטיסים שהונפקו בחברות אחרות, טיפול באבידות וטיפול ראשוני בפניות ציבור תחנה מרכזית אשדוד 07:00 – 19:00 07:00 – 13:00
אריאל שירות בשיטת one stop shop , הכולל מתן מידע על כל קווי השירות, הנפקת רב קו, הטענת חוזים, שירות טיפול בתקלות גם לכרטיסים שהונפקו בחברות אחרות, טיפול באבידות וטיפול ראשוני בפניות ציבור קרית המדע מול המשטרה 03-9758719 08:00-16:00
בני ברק שירות בשיטת one stop shop , הכולל מתן מידע על כל קווי השירות, הנפקת רב קו, הטענת חוזים, שירות טיפול בתקלות גם לכרטיסים שהונפקו בחברות אחרות, טיפול באבידות וטיפול ראשוני בפניות ציבור חשמונאים 3 בני ברק (מעל אולמי קונקורד)
יבנה תחנה מרכזית שירות בשיטת one stop shop , הכולל מתן מידע על כל קווי השירות, הנפקת רב קו, הטענת חוזים, שירות טיפול בתקלות גם לכרטיסים שהונפקו בחברות אחרות, טיפול באבידות וטיפול ראשוני בפניות ציבור תחנה מרכזית יבנה 08-9420794
תל אביב שירות בשיטת one stop shop , הכולל מתן מידע על כל קווי השירות, הנפקת רב קו, הטענת חוזים, שירות טיפול בתקלות גם לכרטיסים שהונפקו בחברות אחרות, טיפול באבידות וטיפול ראשוני בפניות ציבור תחנה מרכזית תל אביב. 07:00 – 19:00 07:00-13:00

לתשומת ליבכם, כאשר מסתיים תוקף הפרופיל (סטודנט, נוער וכדו') לא ניתן להמשיך ולהשתמש בכרטיסים הטעונים בכרטיס אשר נרכשו בהנחה אותה מעניק הפרופיל.
סטודנטים שימו לב: שינוי סטטוס לסטטוס סטודנט רגיל (33%) דורש הצגת תעודת סטודנט ואישור לימודים בתוקף.

 

שאלות ותשובות לכרטיס הרב קו

מהי עמדת שחזור וכיצד משתמשים בה?

עמדת השחזור נמצאת בכל עמדות הרב-קו והיא משמשת לשחזור יתרות המוטענות בכרטיס הרב-קו במקרה של אבדן, גניבה או נזק שנגרם לכרטיס. ניתן לשחזר בעמדות השחזור חוזים של כל חברות התחבורה הציבורית שהיו טעונים בכרטיס, למעט חוזים של הרכבת הקלה.

  • במקרה והכרטיס אבד, נגנב או ניזוק  יש להגיע לעמדת השחזור ולהציג תעודת זהות או רישיון נהיגה, הנציג בעמדה ינפיק כרטיס חדש וישחזר את את כל היתרות שהיו בכרטיס המקורי.
  • במקרה ובכרטיס שאבד, נגנב או ניזוק היה מוטען חוזה חופשי חודשי או חוזה חופשי סטודנטיאלי, ניתן להעביר במעמד הגשת הבקשה לשחזור את יתרות החוזה (תקף בכל חברות התחבורה) במידת האפשר.
  • כרטיסיות של אגד ניתן לשחזר רק לאחר 3 מהיום בו הכרטיס אבד, נגנב או ניזוק.
  • סטודנט שכרטיסו טעון בפרופיל סטודנט והכרטיס אבד, נגנב או ניזוק ייכנס לאתר ההרשמה, יבחר באופציה "אבדן/גניבת כרטיס" ויפעל עפ"י ההנחיות. לאחר מכן יש להגיע לעמדת הנפקה עם תעודת זהות, רישיון נהיגה או דרכון ותעודת סטודנט (עלות החלפת כרטיס – 10 ₪). לאחר שהונפק כרטיס חדש הטעון בפרופיל סטודנט ניתן לשחזר בעמדת השחזורים את החוזים שהיו טעונים על הכרטיס המקורי.
  • במקרה של ערך צבור הטעון בכרטיס שאבד, נגנב או ניזוק ניתן לגשת לעמדת השחזורים ולשחזר את יתרת הערך הצבור שנותרה בכרטיס המקורי.
  • שימו לב: נכון להיום לא ניתן לשחזר חוזים של הרכבת הקלה!

 

איך מטעינים את כרטיס הרב-קו?

ניתן להטעין את הכרטיס אצל הנהגים במזומן או באחת מקופות הכרטיסים בכרטיס אשראי ובמזומן.

הכרטיס אבד, נגנב או התקלקל?

פנו לאחת מעמדות ההנפקה הרשומות מעלה עם תעודת זהות, רישיון נהיגה או דרכון ואנו ננפיק לכם רב קו חדש. לאחר ההנפקה בקשת ההנפקה תועבר לבדיקת במחלקה להחזרים ובמידה ויש יתרה לזכותכם יישלח זיכוי  ב.ס.מ.ס לטלפון או לחלופין מכתב לכתובתו של בעל הכרטיס. במידה וכרטיס הרב-קו ניתן לשחזור הכרטיס ישוחזר במקום וכך בעצם לא יתקיים הצורך במתן זיכוי. במקרה של אבדן כרטיס רב-קו אנונימי הזכויות בו אובדות ולא ניתן לקבל החזר על החוזים שהוטענו בו. עלות החלפת כרטיס שאבד, נגנב או שנגרם לו נזק  בזדון הינה 10 ₪.

הכרטיס התקלק או ניזוק והיה טעון בו חוזה חופשי חודשי?

במידה והתקלה ארעה עד ה-23 לחודש יוטען חוזה חופשי חודשי חדש בעמדת הזיכוי המהיר. במידה והתקלה ארעה לאחר ה-23 לחודש יוטען בעמדה חוזה כרטיסייה בקוד הרלוונטי לחוזה החופשי חודשי שהיה טעון בכרטיס, במידה ותסתיים הכרטיסייה לפני תום החודש תוטען כרטיסייה נוספת. אין החזר על כרטיס הטעון חופשי חודשי שנעשה בו שימוש, גם לא על חלק יחסי. למרות כל האמור לעיל ניתן להגיע לעמדת שחזורים ולבצע שחזור במקום.

 

מהו ערך צבור?

ערך צבור מאפשר לטעון כסף מזומן בכרטיס ולהמירו ליחידות ערך צבור, ניתן לטעון 30 ₪, 50 ₪, 100 ₪, 150 ₪ ו-200 ₪, כאשר ההנחה ניתנת לנוסע במעמד הטעינה ובהתאם לפרופיל הנוסע הטעון ברב קו.
לדוגמא: נוסע עם פרופיל "ותיק" (50% הנחה) שמטעין 50 ₪ במזומן, יוטענו לו 100 יחידות ערך צבור ברב קו ובעת השימוש יופחת המחיר המלא של קוד המחיר.

 

מתי מגיע זיכוי עבור חוזים המוטענים בכרטיס?

כאשר מסתיים סטטוס הכרטיס שברשותך (סטודנט, נוער, זכאי וכדו') נחסמת אוטומטית האפשרות להמשיך ולהשתמש בחוזים הטעונים בכרטיס. אם אין כוונה לחדש את הסטטוס יש לגשת לאחת מעמדות הרב קו ולפתוח פנייה לזיכוי היתרה בכרטיס (יש להגיע לעמדה עם תעודת זהות, רישיון נהיגה או דרכון). במידה והכרטיס טעון בחופשי חודשי – יש לסיים את תקופת השימוש בכרטיס החופשי חודשי ורק לאחר מכן להגיש בקשה בעמדת הרב קו. זיכוי יינתן רק עבור חוזי כרטיסיות המוטענים על הרב-קו, לא יינתן זיכוי עבור כרטיס חופשי חודשי.

 

מהו הנוהל לקבלת החזר כספי?

במקרה של אובדן, נזק, גנבת רב-קו אישי יש לפנות לאחת מעמדות ההנפק הרשומות מעלה עם תעודת זהות, רישיון נהיגה או דרכון. פנייתכם תועבר למחלקת פניות הציבור לבדיקת היתרה בכרטיס. במידה ויתרתכם חיובית – ישלח הזיכוי בסמס לטלפון הנייד של בעל הכרטיס או לכתובתו.

 

האם ניתן להנפיק כרטיס עם יותר מאפיון של הנחה/ זכאות אחת?

לכרטיס הרב-קו יכולים להיות עד שני אפיונים של הנחות/ זכאויות (פרופילים).

 

מה קורה עם כרטיס של חברה אחרת?

אם כבר יש בידכם רב-קו שהונפק ע"י חברה אחרת, תוכלו להשתמש גם בו בנסיעותיכם בקווי אפיקים ולהיפך.

מה קורה אם רוצים לשנות חוזה שהוטען בכרטיס?

לא ניתן לשנות חוזה שהוטען בכרטיס.

 

האם אני זכאי לקבל כרטיס חדש בחינם במקום כרטיס שלא עובד?

במקרה של תקלה ברב-קו שניזוק הוא יוחלף ברב-קו חדש בעמדת ההנפקה תמורת תשלום של 10 ₪ . במקרה של תקלה ברב-קו ללא נזק הוא יוחלף ברב-קו חדש בעמדת ההנפקה ולא יגבה תשלום עבור הפקתו (יש להגיע לעמדה עם תעודה מזהה בתוקף: תעודת זהות/ רישיון נהיגה/ דרכון).

האם יש תוקף לכרטיס הרב-קו?

כן, הכרטיס תקף במשך 8 שנים.

 

מה קורה כאשר נער מגיע לגיל 18?

בני נוער זכאים להנחת נוער באמצעות הכרטיס עד גיל 18 או עד סוף כיתה י"ב, המאוחר מבין השניים. באם מלאו לך 18 בטרם סיימת את לימודיך, עלייך לגשת לאחת מעמדות הרב-קו, עם אישור לימודים מבית הספר, ולהאריך את תוקף פרופיל הנוער עד לסוף שנת הלימודים.

האם מספר אנשים יכולים להשתמש באותה כרטיסייה?

כן. ניתן לעשות שימוש מרובה בערך צבור או בכרטיסיות לנוסע רגיל או לנוער בלבד, אין אפשרות כזאת בכרטיסיות ותיק, זכאי, סטודנט רגיל וסטודנט מורחב.

 

רב קו און ליין

ניתן להטעין את כרטיס הרב קו באמצעות אתר האינטרנט על ידי קורא כרטיסים שניתן להשיג בכל אחת מעמדות הרב-קו שלנו.

לפרטים על אופן השגת קורא הכרטיסים אנא חייגו *6686

והכנסו לאתר האינטרנט https://ravkavonline.co.il/he/

 

רב קוpic05(1)
KCS