פניות ציבור

לקוחות יקרים, אנחנו כאן על-מנת לשרת אתכם.

מחלקת פניות הציבור מטפלת בפניות שהתקבלו מלקוחות אפיקים ומהציבור הרחב באופן ענייני, הוגן ובלתי תלוי. המחלקה הינה יחידה עצמאית וכפופה ישירות לסמנכ"ל השירות של החברה.

באילו נושאים ניתן לפנות למחלקת פניות ציבור?

ניתן לפנות למחלקת פניות הציבור בכל דבר הקשור בהתנהלות החברה: שאלה, בקשה, הצעת ייעול, והבעת שביעות רצון או אי שביעות רצון מהשירות.
תוך כמה זמן מתקבל מענה לפניה?

מענה לפניות שהתקבלו נשלח בתוך 7 ימים מעת קבלת הפניה.(למעט במקרים הדורשים תחקור מעמיק)

על מנת לסייע לנו להשיב לכם במהרה אנא ציינו פרטי מידע מפורטים ומדויקים ככל האפשר על מנת שבירור המקרה יהיה יסודי ומקיף.

להלן פירוט שעות פעילות המחלקה ודרכי הגשת תלונה:

נדגיש כי פניות יש להגיש בכתב בלבד בדרכים הבאות:

  1. טופס מקוון – טופס פנייה מקוון
  2. לפקס שמספרו : 073-3323488
  3. באמצעות כתובת המייל: appeals@afikim-t.co.il
  4. בדואר – לכבוד חברת אפיקים , המחלקה לפניות הציבור, רחוב העמל 10 , בניין דקל ראש העין
  5. לברור בדבר טיפול בתלונה שהוגשה ניתן לפנות לצוות פניות ציבור בימים א-ה בשעות 10:00-12:00 או בכתב בכל האמצעים המפורטים תוך ציון מס' פניה.
  6. בעלי מוגבלויות המתקשים בפניה באמצעים שצוינו, מוזמנים לפנות אלינו בטלפון שמספרו  073-3323486 בין השעות 10:00-12:00. 

להורדת טופס פניות ציבור לחץ כאן

KCS